23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fairtrade Mærket vil øge salget

Fairtrade Mærket opruster og henter erfaren forretningsudvikler til at øge salget af Fairtrade-mærkede varer.

Det er en særdeles erfaren herre fra FMCG branchen, der starter som ny forretningsudvikler hos Fairtrade Mærket.





52-årige Henrik Arnaa kommer med mange års brancheerfaring i bagagen fra blandt andet Dagrofa, inco Danmark, Metro Cash & Carry og senest SuperGros som kategorigruppechef.





- Jeg glæder mig meget til jobbet hos Fairtrade Mærket, hvor jeg forhåbentlig kan gøre en positiv forskel og bidrage til at fremme salget af Fairtrade-mærkede varer og dermed direkte forbedre vilkårene blandt de fattige bønder i Afrika, Asien og Syd- og Mellemamerika, siger Henrik Arnaa.





Henrik Arnaa skal være med til at få flere danskere til at købe Fairtrade-mærkede varer, styrke samarbejdet med organisationens samarbejdspartnere samt skubbe på udviklingen af nye Fairtrade-mærkede produkter.





- Jeg håber også, at jeg sammen med teamet her i Fairtrade Mærket kan være med til at skabe større forbrugerindsigt omkring Fairtrade og etisk handel, således at den værdi, der ligger mærket, inddrages i større omfang, når købsbeslutningerne foretages i både detailhandlen og Out of Home, siger Henrik Arnaa.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.089